Wednesday 17 July 2013

Maafkan Abang Adik ... Abang Sayangkan Adik ... With :- Akmal Azhar

Assalamualaikum Buat kepada semua Pembaca Halaman Blog Rahsia Achik Hyun Joong . Sebelum Tu seperti biasa dengan Kata-kata Aluan saya , Saya Harap jika Pembaca membaca tidak lah terasa mahu pun membenci saya . Maafkan saya terlebih dahulu .
           Saya nak ceritakan tentang Saya dan Adik Angkat saya nie ... Sebenarnya saya kenal Akmal Azhar nie sejak Bulan Disember 2012 yang lalu . Adik saya ni yang ADD saya At Facebook . Lama-lama kami berkenalan , adik saya nie terbuka hati untuk mengambil Abang Angkat . Lagi pon memang kebetulan pon . Saya ni seorang Anak Bongsu . Saya tak mempunyai seorang adik. Bila ada orang nak saya Abang Angkat , Saya memang Open Minded .. Sapa2 saja terima .
          Kiteorang dah kenal Hampir 5 Bulan . Tapi kini saya rasa sedih sangat sebab adik saya nie telah memutuskan perhubungan Adik-beradik Angkat . Sebab Katanya saya telah menipu dia banyak sangat . Adik saya tak suka orang yang Jujur dengan dia . Pertama : saya bohong dia yang saya kata pada nya saya nie seorang Editor Majalah . Saya mengaku dengan Sejujurnya ... Saya Memang Editor Majalah  tapi bukan sekadar Luaran hanya sekadar dalaman . Maksud saya , saya bukan Editor Majalah seperti Editor-editor Majalah Hiburan di Luar Sana ... Saya just suka buat Majalah Keluarga Dan Member-Member sahaja . Tapi , sayangnya Adik saya telah menganggap lain . Dia ingatkan saya nie seorang Editor Majalah yang popular seperti Majalah Media Hiburan & KLiK . Tak ... Itu bukan saya ,, saya hanya editor yang baru nak belajar dalam bidang Photography & Komputer , Eh Apa2 je laaa . Kedua : Saya Tipu Adik saya yang saya nak buat Ulang Tahun Majalah saya yang ke 4th untuk Tahun 2013 nie . Saya Janji dengan Adik saya nie nak buat berdekatan dengan tempat dia tinggal (Pulau Pinang) . Tapi , Saya bagitahu dia . Saya telah membatalkan Parti tu berdekatan dengan tempat dia tinggal . Saya Sambut at Pulau Batik(Pulau Pangkor, Perak Darul Ridzuan.
           " Adik , Abang nak mintak sangat-sangat dengan Adik . Abang Mintak sangat Adik Maafkan Abang , Abang tahu , Abang salah . And Abang sedar , tiap kali dalam hidup Abang tak pernah sekali abang buat kesilapan . Kesilapan Tu mesti selalu Abang buat . Abang takde niat nak hancurkan harapan adik . Kita dah kenal , kita dah saling menyayangi seperti Adik-beradik sendiri . Abang pernah mintak dengan Adik , yang abang bukan nak anggap adik sebagai adik angkat abang sahaja . Tapi abang nak adik jadi teman hidup abang selama-lamanya . Sebabnya abang dah faham perangai adik ... abang dah tahu sifat dan perasaan adik bagaimana . So,, dengan itu abang nak kita kembali bersatu balik . Abang takde niat pon nak tipu adik . Abang Janji dengan Adik ... Mulai kali ini ,, Abang takkan Tipu adik lagi dan Abang akan jaga adik setelah adik menerima abang untuk kedua kali-nya . Abang harap sangat . Abang tahu , Adik tengah berfikir dan Adik tengah bersedih kenapa sebelum ni abang hancurkan harapan adik . Abang betol-betol mintak Maaf dengan Adik . Tambahan lagi ini bulan Ramadhan , Abang mintak sangat adik Baca story abang nie dan Adik faham Hati dan perasaan abang setelah apa yang abang luahkan ini . Maafkan lah Abang sebelum terlambat .
Ikhlas Dari Abang ( Achik )
Muhammad Fakhrul Ikmal Bin Edham
014-2295037 ( Tak On Lagi, Sim Problem )
Contact At : www.facebook.com/Achik.hyunjoong/

No comments:

Post a Comment